Search This Blog

Saturday, March 5, 2011

Projekt: lauakell

Eesmärgiks on meisterdada endale väike lauakell kas siis arvutilauale / öökapile vms.
Lühidalt sellest, miks ma teen seda ise ja ei osta kuskilt elektroonika poest suvalist kella, funktsioon on ju sama. Esiteks meeldivad mulle ise tehtud asjad, eset saab kujundada ja välja ehitada just täpselt sellist, nagu endale meeldib. Teiseks pole enamasti just selliseid asju olemas. Kuigi ligilähedasi kellasid, mis mulle meeldiks, on küll olemas, aga nende valik on olematu ja sellist ikkagi ei saa, nagu päris täpselt ise tahaks.
Konkreetne idee on ajendatud sellest, et esiteks on mul kella vaja ja mu tagasihoidlikus interjööris veel oma lauakella ei leidu:), aga teiseks sain kujundusliku baasidee leheküljelt: http://www.ugri-mugri.ee/39-puidust-tooted
Sealsed on küll väga toredad, aga minu jaoks ilmselgelt lapsikud :).

Tööde käik:

Siin tehtud kiire väljalõige ja alustatud peiteldamisega. Kahjuks on pilt tehtud küll arvuti webcam-ga, kuid kontuurid on tajutavad loodetavasti. :)

Ja siis umbes 2h hiljem:

Peale ca 5h vahelduva eduga kestnud nokitsemist, tekib paljude projektide puhul selline tüdimus, et viskad kõik sahtlisse ja kui on tekkinud tüdimus muudest asjadest, korjad selle sama vana hea eseme taas sahtli põhjast välja. Mõni talutavama kvaliteediga pilt ka:


Järgmisel pildil on õrnalt märgitud tulevase kella kontuur. Julgen arvata, et loomake on jõudnud umbes poole peale. Ja tänase päeva lõpuks on loom saavutanud sellise kuju:




Kes arvab ära, mis loomaga on tegu, saab....

on....

on võitja.

Seniks aga lendab see projekt mõneks ajaks taas sahtlisse :)

No comments:

Post a Comment