Search This Blog

Monday, November 7, 2011

Palkmajadest ja nende restaureerimisest

Täna sai kooliraames käidud vabaõhumuuseumis. Tuleb tunnistada, et viimati sai käidud seal umbes sel ajal, kui ma olin nii pisike, et ei mäleta midagi - kahju ainult, et kaamerat kaasa ei saanud. Küll aga õppeprogrammiväliselt tekkis mul neid hooneid nähes veelgi kõrgendatud huvi palkmajade kohta (mis ennegi oli üsna lakke kruvitud). Sestap leidsin ma väga huvitavat materjali (vähemalt enda arvates) palkmaja detailidest kuni restaureerimiseni ja jagan seda hea meelega ka teiste huvilistega. Nimetasin selle palkmaja aabitsaks:










Ja siis väheke restaureerimisest:

 Eelnimetet materjale ja muud on mul ka failidena olemas. Huvi korral võib julgelt küsida :).

1 comment:

  1. Sellest palkmaja restaureerimise teemast tegelikult tahaks faile saada küll.

    Enno

    ReplyDelete