Search This Blog

Monday, October 3, 2011

Maadlen konkurentidega

Siis, kui mina väidetavalt Ungaris päikest võtsid, töötasid minu konkurendid suure hoolega ja paraku olen mina selle võistluse kaotaja. Nimelt:
nemad on minu eest palgikoorimistöid teinud vahepeal usinasti. Mis seal ikka, järgmine kord tasub targem olla ja endal see töö nende eest ära teha. Nemad neid palke pärast enam ei vaja, küll aga mina. Üks viga muidugi, mida tasuks alati vältida selliste juhtumite puhul on see, et toored palgid tuleks kohe ära koorida (sest esiteks on see ka oluliselt kergem töö siis) ja jumala eest ei tohiks jätta neid maad ligi. Küll aga maas nad ei lebanud, siis peaks sättima nad maast oluliselt kõrgemale.

Palgikoorimisega sai aga suur osa nädalavahetust mööda saadetud, kuna konstruktsioonide kallale poleks nii või naa jõudnud, siis on üks tüütu töö vähemalt nüüdseks tehtud.
Lihtne tõde koorub siit - kooreüraskitele meeldib koor, mulle mitte, aga kohustuslikud tööd tuleb ka ära teha.

Kui ma jõuan millalgi, siis tahaks panna siia üles ka ühe teise konstruktsioonilise ehitusvea.

No comments:

Post a Comment