Search This Blog

Wednesday, October 26, 2011

PVC katusekate

Mõtlesin, et kui eelmise ja järgmise nädalavahetuse teemaks on selgelt PVC katuse paigaldamine, siis panen ka teistele huvilistele siia üles mõnda uut lugemiseks ja teadmiseks sellest materjalist.
Ja mul on kirjeldamatult hea meel, et ma lähen reede hommikul sinna samma objektile tagasi, oma plaate kallistama. Plaanis on:
  1. katuseplaadid lõpuni paigaldada
  2. tänu Ennole - keskmiste sarikate ühendamine konstruktsiooni jäigastamiseks
  3. hoone diagonaaltoed
  4. pean enda aknarestaureerimise projekti raames lõikama kummalise 60x110 mõõdus prussi alumise aknapiida jaoks
  5. materjalide jääke peaks töötlema, palju nimetut materjali on kuurist üle jäänud, mida ei anna seal enam eriti kasutada - leidma uusi ideid
  6. ja kui peaks tõepoolest aega üle olema, siis ka ilmselt põrandalahenduse otsimine
Seinteni hetkel ei torma. Esiteks pole veel kindlat plaani mis ja kuidas, teiseks on otstarbekam saada katus peale, põrand alla, et saaks puid juba sisse hakata tooma. Küljed saab kas või talveks koormakattega kinni katta.Pean tunnistama, et kohalikule maaonule on mul veel hoone- ja asendiplaan tegemata - kulgeb ka vist lumisesse perioodi.

Seoses vana mootorsae rivist välja minekuga on mul üle jäänud ka üks täiesti uus 13 tolline, 325 sammu ja 1,3mm soonega mootorsaekett. Võin seda huvilistele pakkuda.

Kuna ilma lubab tõesti veel nii ilusat ja sooja, siis ma ei raatsi kuidagi sisetingimustes tööd teha, sestap liiguvad woodcarvingud ja nikerdamised pisut tulevikupoole.

No comments:

Post a Comment